Contributie seizoen 2020-2021
Beste leden,
Eind september is er door het bestuur een besluit gecommuniceerd over het uitstellen van de start van een nieuwe RDB competitie. Dit betekent in feite dat het bestuur het niet mogelijk acht om een hele of zelfs halve competitie te organiseren tijdens de looptijd van seizoen 2020-2021 (september 2020 t/m mei 2021). De 147 ingeschreven teams hebben hier uiteraard wel contributie voor betaald die desgevraagd terugbetaald kan worden. Hiervoor gelden onderstaande ‘spelregels’.
Alle teamcaptains krijgen tot en met 1 november de tijd om door te geven of men de contributie terugbetaald wilt hebben.
- Indien een team besluit dit bedrag te laten staan doet men ‘gratis’ mee aan de competitie van seizoen 2021-2022 (je behoudt dus je korting per lid) *
- Indien een team besluit het bedrag terug te willen ontvangen, zal men opnieuw dienen in te schrijven voor seizoen 2021-2022 waarbij de contributie weer regulier 38 euro per speler zal bedragen
- Het is enkel mogelijk om een keuze als team te maken
* Uiteraard geldt voor nieuwe teamleden de reguliere contributieprocedure. Mocht je een lid willen overschrijven uit een bestaand team neem je hiervoor tegen die tijd contact op met de ledenadministratie via ledenadministratie@rdbdarts.nl
Je keuze geef je door aan onze penningmeester via penningmeester@rdbdarts.nl. Hierin vermeld je:
- Tenaamstelling rekeningnummer
- Het rekeningnummer
- Teamnaam
Indien je dus het contributiebedrag terug wenst te ontvangen heb je nog tot en met volgende week zondag de tijd dit door te geven aan onze penningmeester. De teams zullen in de 1e week van november het bedrag teruggestort krijgen op het bij ons doorgegeven rekeningnummer.
Indien je hier vragen over hebt kun je deze richten aan onze voorzitter Stef, via voorzitter@rdbdarts.nl.
Met sportieve groet,
Bestuur RDB
Responses