Inschrijving Seizoen 2024-2025

Beste teamcaptains en leden,

Op vrijdag 5 juli beëindigen we officieel seizoen 2023-2024 met de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering. Het bestuur gaat daarna even genieten van een vakantie alvorens de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen gaan beginnen. De inschrijving voor het nieuwe seizoen zal geopend zijn van zaterdag 6 juli tot en met zondag 21 juli 23:59 uur.

De inschrijving verloopt zoals gebruikelijk via Teambeheer. Via https://app.teambeheer.nl/register kom je in de inschrijfmodule. Volg hier de 6 stappen om je inschrijving goed af te ronden, let hierbij goed op:

  • Bestaande teams: Heeft iedere speler een pasfoto? Kloppen het 06-nummer en unieke e-mailadres per speler?
  • Bestaande teams: Heb je alle stappen doorlopen? Pas als alle 6 de stappen zijn voltooid, inclusief de betaling, is je inschrijving afgerond

Voor nieuwe teams, via deze link tref je de handleiding. Hierin staat alles stap voor stap uitgelegd. Ter voorbereiding kun je alvast het volgende uitvragen aan je nieuwe teamgenoten:

  • Zijn ze ooit lid geweest? Dan zijn er waarschijnlijk al een aantal gegevens bij ons bekend, vraag dan ook het lidnummer en geboortedatum op bij teamgenoot of ledenadministratie (mailtje sturen naar ledenadministratie@rdbdarts.nl).
  • Compleet nieuw bij de RDB? In dat geval heb je van iedere speler nodig:
    • Digitale pasfoto *
    • Roepnaam
    • Voorletters
    • Tussenvoegsel
    • Achternaam
    • Geboortedatum
    • Geslacht
    • Adres
    • Postcode
    • Woonplaats
    • Mobiel telefoonnummer
    • E-mailadres **

* Let op dat u met het toevoegen van de pasfoto een goede foto van het gezicht upload. Geen foto’s waar meerdere personen op staan en klein worden geknipt of waar vol trots de gevangen karper wordt gepresenteerd. Het systeem geeft ook informatie of de foto te klein of te groot is. Het fotobestand moet .jpg of .png zijn.

** Let op, het systeem vraagt om een uniek e-mailadres per teamlid. We verzoeken met klem om per persoon een correct e-mailadres in te vullen, dit scheelt de ledenadministratie en wedstrijdleiding een boel werk in het bereiken van een teamlid voor bijvoorbeeld het uitnodigen voor het Speler van het Seizoen toernooi.

Bij de inschrijving kun je opmerkingen toevoegen. Als het kan, wordt hiermee rekening gehouden. Wij doen ons uiterste best om aan zoveel mogelijk verzoeken te voldoen, maar er kan niet gegarandeerd worden dat alles kan worden ingewilligd.

Start nieuw seizoen

In de week van 29 juli zal de divisie indeling bekend gemaakt worden. Daarin staat de divisie waarin je team is ingedeeld en kun je tot en met 4 augustus aangeven indien je het vermoeden hebt dat het team in een verkeerde divisie is ingedeeld.

In de weken daarna zal de indeling definitief gemaakt worden. Er zal -net als voorgaande jaren- geprobeerd worden om een indeling te maken waarbij er rekening gehouden wordt met speelavonden en afstanden. Uiteraard zal dit niet altijd lukken.

Het nieuwe seizoen start vanaf 26 augustus met de eerste speelronde van de groepsfase van de beker. Vanaf maandag 5 september start de reguliere competitie weer.

We hopen dat we komend seizoen opnieuw alle bestaande teams en vele nieuwe teams mogen begroeten!

Bij vragen over de inschrijving kun je een e-mail sturen naar ledenadministratie@rdbdarts.nl. Onze ledenadministrator Celine van den Berg zal al jullie vragen beantwoorden.

Met sportieve groet,

Bestuur RDB

Related Articles