Verslag Algemene Ledenvergadering 2021

Op 27 augustus jl. is het bestuur en een klein aantal leden samengekomen voor de Algemene Ledenvergadering van 2021 in Sportcentrum Arcus te Wijchen. Het onderwerp betrof uiteraard het verloren seizoen 2020-2021. Uniek in onze geschiedenis dat er niet één pijl geworpen is in een competitie- of bekerwedstrijd.

Het was een gezellige avond met een zeer informele sfeer waarbij het bestuur de vereiste plichtplegingen heeft doorlopen, maar ook veel nieuws heeft gepresenteerd. Tijdens de avond is het nieuwe beleidsplan voor de komende 3 jaar besproken, de nieuwe jeugdcommissie heeft zich en haar plannen geïntroduceerd, de nieuwe Teambeheer app is besproken en er is een sneak preview van de nieuwe website die spoedig de lucht in zal gaan gepresenteerd. Een volgepakte agenda met leuke onderwerpen en ontwikkelingen die zeer de moeite waard zijn!

Daarnaast is er een ‘nieuw’ bestuur gekozen. Waar de avond begonnen werd met 8 bestuursleden, zwaaiden Jolanda Schotte en Sander Voz af. Daarentegen is Guido Boskeljon als nieuw bestuurslid toegetreden. En er heeft een stoelendans plaatsgevonden. Stef Onderstal zal vanaf heden actief zijn als algemeen bestuurslid, waar zijn functie van voorzitter wordt overgenomen door Nick Pol. Hierdoor is zijn vacante positie van secretaris overgenomen door Kristy Deckers.

Na een goed anderhalf jaar stil te hebben gelegen waren er slechts enkele reglementswijzigingen ingediend. Hierover is door de aanwezige leden gestemd, waarvan de uitslag in het verslag terug te vinden is.

Wij danken alle aanwezige leden voor hun komst!

Je vindt het verslag hier. Mocht je interesse hebben in de presentatie van deze avond, vind je die hier.